neljapäev, august 14, 2008

öine operatsioon

Täna öösel kurtsin ühele tüübile, et mul selg annab aegajalt tunda. Tema teatas, et oi oi oi, ilmselt on seal mingi lubi või kivid või miski muu mineraalne sodi (pigem geoloogiline kui meditsiiniline küsimus), tuleb kohe operatsioon teha. Ja kuna ta juhtus arst olema, siis läksimegi haiglasse. Kõigepealt tehti mulle seljaoperatsioon (aga see võis olla ka jala või käe operatsioon, sest hilisemal nö postoperatsioonilisel perioodil ma vahelduva eduga lonkasin, lehvitasin sidemes kätt või tuli meelde, et selg pidi haige olema). Kuna ma juba haiglas olin, siis tegid nad mulle siuhvilks ka silmaoperatsiooni ära. Mitte, et mulle meenuks, et mu silmal oleks midagi viga olnud...

Aga teate, mis on veider. See meditsiiniline unenägu ei kvalifitseerunudki õudusunenägude hulka, nagu võiks arvata. Hoopis olin kõikseaeg rõõmsameelne, valu ei tundnud ja kohe peale oppi kalpsasin ringi nagu noor kitsetall :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar