teisipäev, mai 22, 2007

Oht mandri teedel

Haa, mandrilased, nüüd pole isegi mitte teie enam kaitstud. Automaniakk on ületanud Saaremaa piirid ja teda on nähtud liiklemas ka mandri teedel. Ja kujutage ette, ma sõitsin mööda pärisautost (mitte murutraktorist, ega loomaveokist ega muust aegurliikurist). Ja praami pealt sõitsin ma ka ise maha. Fööniga politseist kihutasin ka mööda.
(Saate aru, ma olen uhke oma edusammude üle ning ootan ohtrat kiitust ja tunnustust!)

8 kommentaari:

  1. Tubli oled! Just nii peabki. Ei ole ju mõtet lube teha, kui neid vaid poes isikuttõendava dokumendina kasutada (kui sedagi).

    VastaKustuta
  2. aga kuhu jääb nüüd roheline propaganda autosõidu vastu ja jalgratta poolt?

    VastaKustuta
  3. Mina isiklikult pole kunagi väitnud, et keegi peaks Kuressaarest Tallinnasse jalgrattaga sõitma. Loomulikult oleks see öko, aga võtaks nüüd asja ikka mõistusega.

    VastaKustuta
  4. hmm
    mina isiklikult küll tegin load ammu ennem kui auto sain
    olen väga rahul , et nii kaval olin:)
    igal ühel pol evanemaid kes lubavad oma autoga sõita, samas kui lube pole, siis pole ju mõtet ka oma autot muretseda!!!

    VastaKustuta
  5. Minu kommentaari mõte oli selles, et kui antakse võimalus autot kasutada, siis minu arvates ei tohiks seda käest lasta, kuigi alguses paljud värsked loaomanikud ei kipu väga rooli. Aga kui ei sõida, ei tule ka kogemust ja sellega koos ka vilumust ja sujuvust sõitu.

    VastaKustuta
  6. eeee
    omadest kogemustest tean, et kui oled veel roheline, siis sind oma auto rooli ei lastagi. Mul küll oli nii. Muudkui pinnisin, et laske sõita, pole ma nii hull midagi, aga siiani kaheldakse, ka sma ikk aolen tasememl või mitte. Uskumatu oli aga see, et 2 aastane laps minu autosse lubati... see oli tase! Kusjuures isa lubas...
    Aga jah, üldiselt algajaid oma autole ligi ei lasta:(
    Seega ei saa paraku ka ko0gemused tulla!

    VastaKustuta
  7. Nii minu enda kogemused, kui ka see blogi postitus, millele seda kommentaari kirjutan, tõestavad vastupidist - mine võta kinni, kas tegu on nüüd eranditega või ei.
    Igal juhul kiidan veelkord nii Maaimaparandajat tema julguse eest mandri teedega jõudu katsuda kui ka tema vanemaid, kes teda rooli julgevad lubada :)

    VastaKustuta
  8. huvitav mille pagana pärast see mandril sõit siis midagi nii erakordset on???

    VastaKustuta