pühapäev, mai 27, 2007

Maaka põnevast elust

Ma pole ammu kirjutanud. Minu maniakaalse grafomaanluse puhul võiks seda lausa paranemise märgiks lugeda. Julgen kahelda. Pigem on asi selles, et mina ja internet liigume viimasel ajal erinevaid radu mööda. Tema kihutab miskit liini mööda ja hoiab asustatud piirkondadesse, mina käin valdavalt kitsejälgedes.
Jah, viimased 4 päeva olen olnud täielik maakas ja tegelenud vaid kuivblogimisega (nagu minu ema päevikupidamise kohta öelda tavatseb).
A väike kokkuvõte möödanikust:
  • Iga päev olen talitanud ning toitnud oma armsaid koduloomi. Valdavalt on nendeks olnud küll kasvandikud minu sääsefarmist (või peaks selliste kohta ütlema kodulinnud? Koduputukas pole eriti popp). Kuid natuke on jäänud aega ka suuremate loomolendite jaoks. Teate, et koduloomadega peab rääkima ja neile pai tegema, siis kasvavad tublid ja toredad loomad. Ja maitsvad :D
  • Olen vaadelnud metsloomi. Eriti palju vaatlesin ma kitse nimega August Berg. Ta elab meil põllu peal ja on äärmiselt hästi vaadeldav.
  • Ladusin puuriita. Võite teha ennustusi, kui kaua see püsti seisab. Kõige täpsemini ennustaja saab auhinna - võimaluse veeta mõnus ja tervistav nädalavahetus looduskaunis kohas riita ümber lappides. Muide seda saab niisama ka teha, ma ei jõudnud riidaga eriti kaugele.
  • Lammutasin sauna. Peaaegu et iidse ja peaaegu et suitsusauna lammutamine on äärmsielt määriv töö. Uskuge mind. Kui me selleks korraks lõpetasime, võisin ma igale söekaevurile vabalt silmad ette teha. Ainult silmavalged pilkusid minu üleni mustas näos. Hea et me talitasime iidse vanarahvatarkuse järgi: ära enne vana sauna lammuta kui uus valmis! ja ma ei tea midagist mõnusamat kui päev otsa rasket tööd teha ja siis kuuma sauna minna. Mõõõõnus!
  • Tegin plaane. Te ei kujuta ette ka kui mitu korda ma selle nädalavahetuse jooksul jõudsin öelda, oma juhtlauset - kui raske see ikka olla saab. Aga plaanid seisnevad valdavalt selles, et oma tuba Sutus, kus ma kavatsen suurema osa suvest veeta, imearmsaks kohakeseks muuta.
  • Lebotasin. Mmmmmmmm. Mulle meeldib teatavat sorti lebotamine üle kõige.
  • Nägin ohtralt ohjeldamatult totraid ja veidraid unenägusid.
  • Käinud arsti juures, lasksin endasse mitu auku teha. Toitsin vampiire.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar