reede, mai 04, 2007

Kas te üldse vaatate, millele alla kirjutate???

Viimased kaks nädalat olen mina registreerinud inimesi rattaretkele. Sellega seoses olen küsinud neilt hulgi isiklikke andmeid ja palunud ka allkirja.
Siiamaani on vaid üks inimene lugenud läbi paberil seisva teksti ja tõesti vaadanud, millele ta alla kirjutab. Ülejäänud on mind pimesi usaldanud. Nii ei tohi!
Kust võite te teada, millega nõustute?

Mis siis kui sellel nö registreerimislehel on selgelt kirjutatud järgnev tekst:
Oma allkirjaga kinnitan, et osalen rattaretkel ja kohustun täitma sisekorraeeskirju ning olen saanud kätte rattaretke atribuutika. Samas luban, et võite minu isikuandmeid ja telefoninumbrit levitada ja kasutada ükskõik mis eesmärgil. Oma allkirjaga kinnitan, et nõustun vabatahtlikult hakkama Pille orjaks ja teenima teda kuni oma elu lõpuni. Ja kogu oma maise vara kingin ka talle.

Mul oleks üle 200 orja...

3 kommentaari:

  1. Pole neil orjadel maist vara ühti!

    VastaKustuta
  2. enne kui nad vabatahtlikult minu orjadeks hakkasid, ehk oli...

    VastaKustuta
  3. mul pole mainetki mis siis veel varast rääkida. aga rattaga ma ka sõita ei oska. mina sinu pabereid määrima ei hakka.

    VastaKustuta