kolmapäev, jaanuar 03, 2007

Kas sina siis ei tahagi paremaks saada?

Nii, laisiku eeskujul panen kirja oma selle aasta lubadused.
Kõigepealt luban, et olen see aasta parem kui olin eelmisel aastal. Milles see väljendub?

  • Jonnin vähem. Palju vähem.
  • Laisklen vähem. Veidike vähem. Kui ma vähem ei lasikle, siis ei jää mul ju aega muid lubadusi täita
  • Olen usinam õpilane. Veel usinam? Annan endast parima, et lõpetada ja kui ei lõpeta, siis nibin nabin :D
  • Ei mudamasendu muul põhjusel kui muda (aga üht ainult teadsime mudasest maast – pori ei ole veel sajandi saast).
  • Raha palju ei kuluta (mida pole, seda ei saa kulutada, lihtne ja loogiline)
  • Joonistan rohkem (jõuluvana tõi mulle õlivärvid).
  • Kirjutan valmis teise osa Surematule Romaanile (õde ütles, et ta nõuab oma raha tagasi, kui õnnelikumat lõppu ei saa, aga ta pole mulle veel maksnudki. Aga ta väitis, et romaani lõpp oleks justkui kiirustades kirjutadud – no shit Sherlock).
  • Olen üldse ilusam, targem, osavam, armsam, lõbusam, sõbralikum, lahkem jne

3 kommentaari:

  1. Jään huviga teist osa ootama, kuigi nagu ma juba ka ilmselt öelnud olen - mulle meeldib ka see lõpp.

    VastaKustuta
  2. pst, unistaja, panid tähele silti, mis sellel postil on...

    VastaKustuta
  3. Panin küll, aga ma endiselt usun sinusse :)

    Unistaja

    VastaKustuta