pühapäev, jaanuar 07, 2007

Ja ma endiselt ei näe delfiine...

Aga kas te üldse kujutate ette, kuidas mulle meeldib pärast pidusid öösel üle sõpruse silla koju tulla??? panen pleieri mängima ja tead, siis on selline tunne, et võiks kasvõi lennata, tantsimisest rääkimata. ja kõik on nii vaba ja rõõmus ja hele ja ahh. Teate, ma olen päris kurb kui koju jõuan, sest siis tuleb meelde, et ma olen ttegelikult väsinud ja tahan magada. Öös hulkudes ei meenu see mul hetkekski. Vahel ma keeran enne koju jõudmist meelega vales suunas, et natukegi pikendada sellist õnnetunnet. Jaa, see on nii tore. Tahaks kallistada kõiki ja puha :D
Vahel kui ma ommikul ästi vara koju tulen, alles siis kui normaalsed inimesed veel magavad või just just ärkamas on, siis on samasugune meeldiv tunne. Mulle meeldib öösel jalutada.

Aga nii veider kui see ka pole, mulle meeldib ka öösiti magada ja vot seda ma kohe tegema hakkangi.

head ööd teile kõigile, mu kallid.

1 kommentaar: