teisipäev, jaanuar 16, 2007

Ai ai ai

Vastuseks Assa küsimusele ja niisama infiks. Ei, minu käsi pole paremaks läinud. Oopis ullemaks. Täna ommikul ärkasin selle peale, et käsi valutas (muidu olekski võibolla õhtuni põõnanud). Geelitasin ta ilusti sisse, sidemestasin. Ja panin siis kõrvale, et mitte teda liigutada. Hiirepadja tõstsin vasakule poole. Toksin ühe käega klaverit. Üks on kindel. Homme on mu vasak käsi ka harjumatust pignutusest töövõimetu. Tihedalt piimhapet täis ja puha. Siis olen kätetu.
Mis puutub arsti juurde minekut. Mu perearst on 7 maa ja mere taga. A kui sinna satun, siis ehk lähengi.

A kurb on see, et vasaku käega ma hiirt veel hädavaevu liigutan, aga joonistada ma vasakuga ei oska...ja maal on pooleli. Mulle ei meeldi poolikud asjad.

1 kommentaar:

  1. oeh, ära muretse, mul on terve elu vasak käsi kipsis olnud, olen ka vasakukäeline:)
    harjud ära.
    käid arsti juures ja k'si saab terveks:)
    usu mind!
    usu usse!!!

    VastaKustuta