esmaspäev, jaanuar 02, 2006

Xi xi xi

Veristajapäkapikud on tagasi. Tänu neile on mu väike sõrm väga valus ja seetõttu ma a tähte hea meelega ei vajutaks. Edaspidi: A=X

Tänxne päev on möödunud suurelt jxolt mittemidxgi tehes. Minu päevxplxxn nägi ette poodide külxstust (minu külmkxpist poleks isegi CSI mingeid jälgi söögist leidnud). Läksingi siis poodi, xgx sexl selgus, et minu söögiisu polegi veel txgxsi tulnud omx puhkusreisilt jx nii mx jxlutxsingi riiulite vxhel nxgu kuutõbine. Ülejäänud poed, kus mx käix txhtsin olid kinni.
Selgus, et keegi on vxhepexl pxxr korrust mxjxle juurde ehitxnud. Õhk siin ülevxl kipub hõredxks jäämx, rxske on hingxtx jx külmxvõitu on kxh.
Jx siis need veristxjxpäkxpikud. No xsi on tegelikult küünlxjxlxs, mis oli küünlx lõpuni põledes kxtki prxksxtxnud jx xknxlxux külge sulxndunud, ning kxtsed sedx eemxldxdx tingisidki selle iksiuputuse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar