esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Pöördumine kõikide maailma ornitoloogide poole

Kui sind huvitab meie* laste tulevik, kui sa tahad jätta jälge meie rahva hariduslukku, kui sa tahad mind aidata või kui sul lihtsalt juhtub kapinurgas või riiulil vedelema mõni lindude välimääraja, loomade elu lindude osa, mõni muu ohtralt linnupilte täis topitud raamat, siis palun, ärge kõhkle, vaid laena see mulle**.

Vaadake, asi on selles, et mina hakkan jälle tööle!
Siin kohal võite mind ette kujutada ümisemas viisijuppi (igaks juhuks võite kõrvad kinni katta):
"Tööd ei karda me juhhei, ametid on kõigil meil, seame sammud ühte rikka, hakkame kõik homme pihta. Tervitan sind jälle töö, kes ei tööta, see ei söö..."
Nii, enam ei laula, võite jälle kuulata.

Kuna ma midagi muud ei oska peale joonistamise***, siis on minu tööjupiks taas töövihikute illustreerimine. Seekord ma (tallinnakilupäevapühak tänatud) ei pea hokimängijaid joonistama (kuigi need said kuidagi hingelähedasteks). Seekord on teemaks linnud. A ma ei oska linde joonistada nii, et lapsed nende järgi õppides pärast varesel ja tihasel vahet teeks - üks punapääsuke kõik. Ilma teie abita lahked ornitoloogid/linnuteadlased/asjaarmastajad pole neil lootuskti

* meie all pean silmas Eesti noori algklassijuntsusid laiemas mõttes, mitte konkreetselt Minu ja Sinu lapsi.
** tegelt ka
***ühte asja pidavat ma tegelikult veel oskama, räägivad kurjad keeled, aga sellega ei teenivat eriti, nii et töövihikud siis....

7 kommentaari:

  1. Mul on. Kui ruttu vaja?

    VastaKustuta
  2. no lähima nädala jooksul ma veel joonistama ei hakka. teen pliiatsitele soojendust aint ja jälgin linnukesi...

    VastaKustuta
  3. Kui mujalt ei saa, siis raamatukogust ikka saab neid lindude piltidega raamatuid, ma usun.

    VastaKustuta
  4. mul on "Euroopa linnud". Kõik Eestis elavad sulelised kenasti pildil ja rohkemgi.

    VastaKustuta
  5. See ei puutu küll sellesse sissekandesse, aga... kas pöialpoisid sünnivad siis lainetes?

    VastaKustuta
  6. Mina seda välja ei mõelnud, tsiteerin kalssikuid.

    VastaKustuta
  7. Minu kaks venda on ornitoloogid. Nii et, kui vaja, siis küsi kirjandust. Kuigi jah... ma kahtlen, kas neil tartumail käies sellised pildiraamatud kaasas on, aga igatahes tuleta seda mulle meelde, et seda neilt küsida.

    VastaKustuta