reede, jaanuar 27, 2006

Aju purki!*

Nii, nüüd võib taas selle rosina sealt kolju seest välja monteerida ja riiulile tolmu koguma panna. Sess on läbi ja kuni järgmise sessini ma oma aju kasutada ei kavatse. Jah, ma tean, et kevadel olen oma sellise teguviisi peale vihane, sest kaua riiulil kuivanud ajuke ei taha kunagi kohe tööle hakata. A sellest hoolimata panen ta kõrvale - lihtsalt häirib, kui see rosin kõndides vastu koljut põrkab....




A viimaseid uudiseid minu hullumajanädlast, mis lõppes just täpselt 24 minutit tagasi.

Hullumajanädal kulmineerus minu ettekandega, mis kajastas minu magistritööd, millest mul tegelikult teematki polnud, kuid mille ma eile õhtul tugeva FUN-i laksu all valmis kirjutasin** (tegin tavapärasest kangema kontsentratsiooniga lahuse, jõin seda liitrite viisi, mis resulteerus prostomol uno reklamis näitlikustatava ebaproportsionaalselt aktiviseerunud öise sanitaarsõlme külastatavusega). Mul oli küll hirm, et ma pean suuremas koguses seda joovastavat jooki ka kuulajaskonnale jagama, et nad üldse midagi aru saaks, millest ma räägin.
A kahju hakkas väärt kraamist....
A ettekanne läks ise imeliselt. selles suhtes, et ma olen siin ülikoolis ikka midagi õppinud - häda korral võin rääkida tunde asjast, millest mul õrna aimugi pole ja tulemustest, mida ma saanud pole ning artiklitest, mida ma lugenud pole...

* Ei, see sissekanne pole siiski kokandusnurga kategooriast
**valmis kirjutasin ma loomulikult aint ettekande, magistritööst pole mul ikka veel teematki, pealkirjast rääkimata

1 kommentaar:

  1. Nonäed, sa oled siis ju kõik eluks vajaliku ülikoolis ära õppinud :P

    P.S. Ma laenan seda kindla kaanega purki siis vahel, eks

    VastaKustuta