reede, jaanuar 20, 2006

Külm on kuum teema

Oi, mulle meeldib see tants ümber külma ilma. Muust enam ei räägita. Kõik blogid/lehed/raadiod/inimesed pasundavad meeletutest miinuskraadidest (muidugi tore vaheldus poliitilisele jamale, mis mind vastupidiselt ilmale absoluutselt külmaks jätab).
A külm on tore. Miks*?
  • Mulle meeldivad läkiläkidega inimesed (täna nägin vähemalt 12 sellist)
  • Mulle meeldivad uduste prillidega inimesed, nad on nii naljakad (a kahjuks olen ma neist kõige naljakam ise. Sooja ruumi ei saa minna. Automaatselt lööb pildi valgeks)
  • Mulle meeldivad härmas vuntsidega vanamehed, nad on nii naljakad (mitte et ma parem oleks, mingil imelikul põhjusel mul vuntsid küll härmas pole, aga juuksed on küll valged, armas minu arust :D )
  • Olen täheldanud araablaste hulgalist ilmumist linnapilti (no kes need teised on, kes käivad ringi nii, et ainult silmad mütsi ja salli vahelt paistavad)
  • korstende suits külmas ja karges õhus on ilus. eriti ommikuti.

P.S tänud Margusele, kes termomeetrit mängib. Meil on küll ka Vaksalis akna taga termomeeter, aga selle nägemiseks peab pea aknast välja pistma, mis aga tähendab akna lahti tegemist (no nüüd üllatasin teid küll) ja mis omakorda resulteerub kuubikuks külmumisega.

*lisaks üleeelmises postis toodud põhjendused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar