neljapäev, detsember 01, 2005

See, kes mõtles välja kella kaheksased loengud tuleks vastutusele võtta. Ausõna.
Ja Hell@ tuleks ka vastutusele võtta (ma ilmselgelt lausa põlen soovist kedagi vastutusele võtta). Aga no kuulge, kas teie arvates kõlab üks normaalne ülesanne nii: Teil on järv, max 18 m sügavusega. Mõelge ise välja keskkonnaparameetrite väärtused ja arvutage välja kõik mis võimalik? Tehke millestki midagi, aga vaadake, et te õige tulemuse saate.
A seoses selle koduse tööga sai natuke nalja ka. Käisin seda ära viimas ja loomulikult polnud Hell @ kontoris, aga seeeest oli seal herr Habicht, mu suur sõber ja lemmik. Aga seekord oli kohtumine temaga peaaegu meeldiv. Ta nimelt pakkus torti!!! Teinekordki!
Nänni sain ma täna veelgi. Raekojaplatsil öeldi mulle: "Head ülemaailmset aidsi päeva!" ja anti kingituseks ilusas kuldses pakendis kondoom ning punase lindiga haaknõel. Huvitav kooslus ütleks mina. Tundus, et aidsist teavitamise varjus üritati hoopis eesti iivet tõsta.

1 kommentaar:

  1. No kui selline kingitus, siis sul ju tänaõhtune meelelahutus olemas:D

    VastaKustuta