kolmapäev, detsember 14, 2005

Kriitikanoolte rünnakust ei pääse ka öösiti

Huhh, nägin täna tõsiselt kunstikriitilist unenägu.
Minu isa nimelt lõikas ühe mu maalidest (mida mul veel õnneks pole ja mida ma selle kurva saatuse teadmise tõttu ka kunagi ei tee) katki. Tunnistas täiesti süüdimatult, et on jah kena, aga tal oli pappi vaja. St lõuendit minu pildi all peetakse väärtuslikumaks kui pilti ennast. Oi ma olin unes vihane ja kurb ja eelkõige siiski vihane. Ma ise olin sellest pildist mingil imelikul põhjusel suht heal arvamusel (kuigi praegu tagasi vaadates ei olnud see küll suurem asi).
Aga kohutav unenägu oli küll.
Vihje, et lõpeta ära?
Viimase pildi ebaõnnestumise kajastumine?
Või lihtsalt lahustiaurude tulemus?

Ahjaa, muide, eile lugesin suht nalja pärast oma surematut romaani natuke (ta elab mul vaimusurmas ja ootab et ma pensionile jääks ja siis kõik algusest peale ümber kirjutaks). Muidu oli kõik sama jura mis varemgi, aga kõige lõpus oli uus ja üllatav rida, mis oli minu arvates parim kogu üüratust kirjutisest. Toon need siin ka ära:
"Eile õhtul installiti minu klaviatuurile kaks uut nuppu. Need ei tööta..."
Müstika, millal ma need veel sinna lisasin ja mispärast ometi?

5 kommentaari:

  1. muud ei jää üle, tuleb jällegi Jungi ja Freudi poole pöörduda... kui ma ei eksi, siis naistele pakuvad nad laiemaidki tõlgendamisvõimalusi.

    VastaKustuta
  2. Aga mina ootan, et surematu romaan valmis saaks.

    VastaKustuta
  3. Kallis Maris, püüa aru saada, surematu on see romaan just seetõttu, et ta iial valmis ei saa.

    Vahepealse aastaga on sinna kõigest ca 10 lk teksti juurde tulnud, kusjuures iga lõigu vahel on bla-bla-bla.

    Ma mõtlesin sellele isegi pealkirja välja. Mis sa arvad, kas Bla-bla-bla võtaks piisavalt konkreetselt kokku kogu loo? Mina arvan küll nii!

    VastaKustuta
  4. Minu meelest ei ole bla-bla-bla ikka kõige õigem pealkiri. Ja vaatamata kõikidele sinu kinnitustele, et ta iialgi valmis ei saa, loodan ma ikkagi. Lootusetult lootes sinu romaani valmimist. Ma olen piisavalt loll selleks.

    VastaKustuta