teisipäev, november 22, 2005

Ütlemata positiivselt meelestatud Pille

Tell me why I don´t like mondays...
Ehh, olen ma ka omamoodi loom. Kohe kui midagi valesti läheb, siis niu niu niu ja tembeldame kõik esmaspäevad mustadeks ja koledateks (see, et kolm juhuslikku järjestikust esmaspäeva on sattunud olema sellised nukra alatooniga ei tähenda ju tegelikult midagi). Alles see oli, mil ma lausa vihkasin kolmapäevasid. Nüüd on neist mingil imelikul põhjusel saanud minu lemmikpäevad. Ja reeded? Neid ei sallinud ma ka. Ja mis siis üle jääb? teisipäevad? neljapäevad? nädalavahetused? Ma arvan, et ka neist suudaks ma ilusasti oma vihatuimad päevad teha.

Aga mis siis oli tänases päevas halba? Lühidalt - istusin terve päeva oma segamini toas, ei näinud peaaegu ühtegi inimest ja kõik, mis ma alustasin ebaõnnestus. Kodumasinad tõstsid mu vastu mässu ja mina ei suutnud ülestõusu maha suruda. Minu imelisest veneteemalise kleidi ideest sai ilmetu kartulikotilõikega ürp, minu tintekas kadus ära ja mu pea valutab.
Kuid oodake, päev pole veel läbi. Ma olen küll väsinud nagu vana saabas, kuid ma võin suhteliselt suure summa peale kihla vedada, et ma ei jää magama. Keegi kavalpea on mu une ära röövinud. Tahaks tagasi. See oli väärt uni. Parim, ma ütleks.

Aga olgu, aitab negativismist, kella aeg näitab juba uut päeva, seega jätan oma pessimismi eilsesse, võtan kaissu...hmm...parema puudumisel Soola Sõbra, ja laulan endale:
"Olen omme parem kui olin eile
olen omme parem kui olin täna..."

3 kommentaari:

  1. täna hommikul, kui kell 6.55 telefon kisama kukkus, et ärka!ärka! lülitasin raadio sisse ja otsustasin vähemalt 15 minutit veel lesida.. raadios rääkisid Norman ja Kiiver sellest, kuidas mõni paneb omale äratuse poolteist tundi varem kui vaja, et saaks siis veel magada.. mõtsin, et peab vist ise ka nii tegema hakkama :oD

    ja miks ma selle siia Pille blogi kommentaariks kirjutan.. aga sellepärast, et mulle ei meeldi viimasel ajal ÜKSKI päev, kui ma pean vara üles tõusma.. ja neid päevi on nädalas vähemalt viis..

    VastaKustuta
  2. Kle tead, mul kipuvad ka esmaspäevad viimasel ajal mitte just kõige paremad päevad olema. See paistab mingi üldisem värk vist olevat (reede vihkamises on praegu jälle vaheaeg).
    Ja ärkamise kohta niipalju, et mina lasen telefonil muudkui korrata oma äratussignaali, praegu on pool tundi varu, aga sellest paistab väheks jäävat....

    VastaKustuta
  3. Mul esmaspäeva õhtul silmad vees,
    et teisipäev mind homme ootab ees,
    kolmapäev on kole kunagi ei vea,
    neljapäeval kurbus kasvab üle pea,
    ei tea, ei tea, ei tea, ei tea -
    mis päev see on mis üldse tunduks hea

    VastaKustuta