esmaspäev, november 14, 2005

Teadaanne

Kolmapäeval taas Vaksali punkris võimalik süüa saada. Pille teeb süüa, nii et söömine täiesti omal riisikol. Toit kui selline valmib orjenteeruvalt kell 19.28.
Suure tõenäosusega on lootust saada miskit riisist ja miskist linnust koosnevat rooga. Kui kellelgi on erisoove nende omavahelise paigutuse osas, siis andke aga julgesti teada...

2 kommentaari:

  1. Jabadabadabaduuuuuuu... esmakordselt selle sügise ajaloos olen ma kolmapäeval Tartus :D

    Hmmm, aga millise kiirusega tuleb sõita, kui punkt A asub punktist B 130 km kaugusel ja punktist A tuleb väljuda kell 17.00 ja punkti B tuleb jõuda 19.28?

    VastaKustuta
  2. keskmise kiirusega 52,7 km/h. Aga loomulikult võib ka kiiremini sõita. Kõikide eelduste kohaselt olen ma kodus juba kella poole seitsmest ja köögitöölisi läheb mul ikka vaja.

    VastaKustuta