kolmapäev, juuli 20, 2005

Oeh, kes mõtles välja pealkirjad?

Nii, olen tartus ja kasutan ära tsivilisatsiooni eeliseid - internetti ja kino (kodus pole mul kumbagi).
Ma ei oska kahjuks öelda teile oma täpset päevaplaani, aga suure tõenäosusega kihutan homme (kolmapäeval) peipsi poole (lõpuks ometi näen järve! Siiamaani olen vaid õhanud, et kui seda metsa vaid ees poleks...) ja tagasi tulen ülehomme (neljapäeval). Reedel pean minema juba saaremaale tagasi (laupäeval lähen nimelt pulma). Kui keegi näeb selles umbmäärases ajakavas mõnda auku, mis klapiks tema enda kindlasti palju täpsemate ajakavaaukudega, siis palun andke mulle teada (minu telefoninumber on endine, internetti saan vaid piiratud kogustes). Ikkagi hirmsasti tahaks Tartu rahvast ka näha, kui ma siin juba juhtun olema.
Ahjaa, kui kellelgi on soov veidi maailma avastada, siis minu järgmine maailmaavastamise retk algab suure tõenäosusega esmaspäeval (või teisipäeval, kuidas ma parasjagu jõuan) ja viib mind kuhugi lääne eestisse (alustan pärnuga ja siis vaatan edasi, kuhu poole oleks huvitav minna). Kõik matkahuvilised on teretulnud.

Oeh, pean vist magama minema. Mps armastab äärmiselt varajasi ärkamisaegasid arvutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar