laupäev, märts 05, 2005

astun uhkelt Hellati, Sellu ja Pruksi jälgedes

Küll ma olin siin ükspäev alles optimistlik. Arvasin, et jätkub head tuju kuni jaanipäevani. Ma ei arvestanud seda, et mul tuleb viibida mudamasendusegeneraatori südamikus. St keset muda. Veel paar päeva seal ja ma pean taas põgenema.

Ja öelgu keegi, et ma pole teadusele pühendunud, nagu kunagi lubatud sai. Ma veetsin täna ommikul 10-st õhtul seitsmeni laboris ja separeeerisin ja koaguleerisin ja filtreerisin ja tsentrifuugisin ja määrasin ja voltisin ja kaalusin ja idandasin jne... ja omme täpselt samas vaimus edasi. wheee. Muide meie kõigi lemmik Sellu oli ka seal!!!

Me kärsatasime muda. Kasutage natuke oma fantaasiat ja kujutage ette, kuidas võiks küpsetatud reoveesete haiseda. lisaks meie mudakookidele tehti seal veel midagi, mille raudseks osaks olid mädad munad. Ehk siis H2S aroomitses mööda laborit ringi. Milline lõhnabukett...Aaahhh. Ma siiamaani hõljun selle lummuses.

Igatahes nii tore oli. Omme jälle. Enne kukke ja koitu :D

Aga nüüd hoopis rõõmsamatel teemadel. Homme on Sooda sünnipäev ja see tähendab pidu. Kuna Sooda ise pole suurem asi kokkaja ja mina ei saa teda aidata, kuna veedan päeva laboris, siis pole ka mul aega puidu ette valmistada. Seetõttu mõtlesime siin soodaga, et läheks õige baari või restorani või kuhugi.

Nii et kes seda siin loeb, teadke, see on KUTSE Sooda sünnipäevale. Omme (st Pühapäeval). Pidu. Ja kutsuge neid ka, kes ei loe minu blogi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar