reede, märts 04, 2005

Andke nõu!!

Ja ei, ma ei soovi ei potti ega panni. Kui teil terriinivormi pole, siis ärge pakkuge midagi.
Aga tegelikult tahaks, et te ütleksite mulle, mida ma joonistada võiks. Mul pliiatsid valmis, paber olemas, aint inspiratsiooni pole.
Aidake!!!

1 kommentaar:

  1. Hei Pille!
    Kui inspiratsiooni pole siis illustreeri raamatuid. Vahid!Vahid! näiteks, sest minu arvates oli seal palju draakoneid. Mõtle näiteks päikesepaiste varjupaiga peale või pisike lohe ja suur lohe kaugusse lendamas või suur lohe Kapten Vimesiga võitlemas või Porgand, Noobel ja see kolmas lohet küttimas või too pisike lohe katelt söömas või... noh ise tead.
    Mina ootaks huviga.
    Sain va amatöör Brutha valmis: Drägonee galeriis.
    Ja mängi foorumi rpg-d kah kui aega saad

    VastaKustuta