neljapäev, mai 19, 2022

Aias

 Ajaloo tarbeks:

*Täna ilmusid välja sääsed. Esimene üritas mind juba nahka pista.

* murelid õitsevad täid hooga, aga ühtegi tolmeldajat näha pole. Mureleid ilmselt ei saa.

* Ploom "Liisu" õitseb nagu segane, kuid õietolmudoonoril on täpselt üks õis terve puu peale. Ploome vist ka ei saa. 

*Kõik minu lootused on aidataguse ploomi peal, mis ajaloos esimest korda õitseb. Kui vaid mõni tolmeldaja putukas välja ilmuks.

4 kommentaari:

  1. Ma käisin kunagi ammu tomatiõisi raputamas ja rääkisin ise summ-summ - sain suurima tomatisaagi üldse. Kas murelitega ei saa midagi taolist teha või näiteks pintsliga enne ühe puu õisi ja pärast teise puu õisi udistada? Muidugi võiks selle aktsiooni tarbeks tiivad seljale kleepida ja triibulised karvased püksid jalga panna, aga küllap jätkuks paremat sorti pintslist ka? (mu vanaema aretas iiriseid, selles tegevuses oli pintsliga soovitud vanemsortide vahet käimine oluline ja loomulik)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hea mõte. Kuigi isegi minusugused üleelusuurused mesimummid ei taha vihmaga lennata. Aga ploomide nimel võiks ma veidi sumiseda küll. Ploomid on minu lemmikud.

      Kustuta
  2. Ajalugu? Aialugu? Mõlemad on ju õiged, aialugu kui ajaloo osahulk...

    VastaKustuta
  3. Minu botaanilise puude tõttu on aialoo osa minu ajaloos üsna väike. Viljelen taimede vabakasvatust ja loodan, et nad hukka ei lähe. Naadile igatahes meeldib mu lähenemine...

    VastaKustuta