pühapäev, september 19, 2021

Tainas

No on alles lugu. Sünnipäevani on veel tervelt nädal, aga juba hiilib vanadus ligi. Mis muu saab põhjuseks olla, et üks jalg juba kolmandat päeva valutab. 
Ma hakkasin pidustusteks varakult ettevalmistusi tegema. Teadupärast pole ma suurem asi kokk, aga töö juures tahaks ju kolleegidele midagi head pakkuda. Mõtlesin, et teen katsetuseks kringli. No et kui välja tuleb, siis pakun teistele ka ja kui välja ei tule, siis mõtlen midagi muud välja.

Kringel tuli välja imeline.  Senini, kuni ma ta ahjust välja jahtuma tõstsin. Seejärel vajus ta lössi. Maitse oli küll täitsa hea, aga visuaalne külg ei kannatanud kriitikat. Nii küpsetusgurud, mis ma valesti tegin? Liiga vähe jahu? Liiga vähe ahjus? Liiga palju täidist? 
Mitte ülemäära apetiitne välimus ei takistanud mul muidugi kõike üksi (peaaegu) nahka pistmast. Järgmisel korral proovin ehk stritslit. Ainus häda on selles, et nende katsetamiste tulemusel paisun enne pidustusi ilmselt topeltsuureks ja siis valutavad jalad kohe kindlasti liigsest kehakaalust. 

Võibolla peaks tegema nii, nagu ma tavaliselt teen. Mitte midagi katsetama ja siis kui vaja külalistele midagi pakkuda, siis valida interneedumist täiesti võõras retsept. Tavaliselt kasutan tehnikat toksides otsingusse "meie pere lemmik .....kook" või siis "maailma parim .....kook". Vahel on õnneks ka läinud.

4 kommentaari:

  1. Pärmitaignast millegi valmistamine on kasiino.
    Mõnikord tuleb jaagupada, aga lõpuks maja võidab alati.
    Osta kolleegidele juurvilju, näiteks ploome, viimamarju ja pähkleid. Kui need on jamad, siis saab ju väljamaist põldurit süüdistada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehee. Toredad JUURviljad oled välja pakkunud.
      Meil on tavaks, et sünnipäevadel lõunasööki otsima ei pea (väikese kollektiivi puhul jaksab neid toita) ehk siis pähklitest jääb väheks. Tavaliselt olen teinud mingi lahtise piruka, aga sellest olen ise juba tüdinenud... Ühe sõnaga paha siga, mitu viga.

      Kustuta
  2. Oh, muidugi on need juurviljad, sest:
    https://parnu.postimees.ee/2144283/kuidas-sai-porgandist-puuvili

    Aga kui on selline komme, siis pole midagi teha, peab ikka taignaga keemiakatseid edasi tegema:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma keeldun selle euroa(o)garusega kaasa minemast. Ennemini nõustun sinu juurviljadega. Neil on vähemalt juured, aga "puuvili" porgand võib parimal juhul olla puitunud...

      Kustuta