kolmapäev, november 04, 2020

Särav Täps

 Minu väike Täpike käis maakondlikul lauluvõistlusel ja sai seal eripreemia lavalise sära eest. Olen loomulikult üliuhke oma pisikese tütrekese üle ja taon rusikaga vastu rinda: "Emmesse!" No olgem ausad, edevus on tal raudselt minust ja eks sealt ka see sära. Teisalt, kui ta poleks Mpsilt pisukest portsu musikaalsust pärinud, poleks keegi teda lavale lasknudki. Säragu nii palju kui tahab.

Mina kahjuks ise tema ülesastumist ei näinud. Olin tattisülgava Tirts-draakoniga kodus. No kui ma oleks selle aevastava ja tatise lapsega kontserdile läinud, oleks mind raudselt rivaalide saboteerimises süüdistama hakatud. 

Aga muidu on endiselt kiire. Oma käsitööprojektidest suutsin mantli varrukad pikemaks nikerdada ja selle portree valmis kritseldada. Kõik muu on pooleli (või suisa alustamata).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar