kolmapäev, november 04, 2020

Liiga palju pliiatseid?

Kas ma kurtsin, et mul pole üldse aega? Nojah, see seletab ilmselgelt, miks ma täna kõik oma värvipliiatsid ära teritasin ning värvide järgi sorteerisin. Millekski asjalikumaks polnud lihtsalt aega. 


Aga luban pühalikult, et homme koristan toad ära. Viimane aeg. Kui veel veidi venitada tuleb esmalt põrand sõnnikuhargiga puhtaks rookida ja alles siis saab koristamisest rääkima hakata.

Teisalt jälle. Mul on pliiatsite teritamisest vill sõrmel (Saaremaa siidikäpp, noh). Kas selline invaliid üldse passibki koristama.

2 kommentaari:

  1. küsi jõuluvana käest elektriline pliiatsiteritaja. viimase poole aasta parim ost ;) (meil on arvestatavalt suur pappkastitäis värvipliiatseid ja vahel nõutakse nende kõigi ärateritamist, mistõttu ma olen ville saanud rohkem kui korra..)

    VastaKustuta
  2. Pole paha mõte. Ülikooli ajal oli mul veinipudelist mäkaiveri teibist ja teritajast konstrueeritud terituskeskus - no et ei peaks iga kord prügikasti juurde jooksma.

    VastaKustuta