kolmapäev, oktoober 21, 2020

Lina-ema

 Täna on minu emaks olemise üheksas aastapäev*. 

Jah, üheksa aastat tagasi sündis väike Tõruke. Pisikesest valjuhäälsest kääksust on saanud suur ja iseteadlik koolipoiss, kes vaimustab mind igapäevaselt oma nutikuse ning paljude annetega. Samas ei saa mainimata jätta, et vähemalt pooled minu hallidest juustest on tingitud selle sama lapse kangusest ja jonnakusest. Aga ikkagi olen tema suurim (ja võibolla ka ainus) fänn!

Palju õnne minu armas Tõruke!  Või mis Tõruke. Päris toekas Tammevõsu juba.

*Aga ma siin hakkasin mõtlema, et pulma-aastapäevadel on küll igal ühel oma nimetus. Selle järgi võiks ma olla vabalt näiteks lina-ema. Järgmisel aastal juba tina-ema. Kuigi arvestades lapse kasvamisega muutuvaid fookuspunkte tuleks ilmselt need ümber nimetada. 1. pulma-aastapäev on vattpulm, siis emaduse esimene aastapäev oleks kindlasti mähkme-ema. 

2 kommentaari:

  1. Kui on mitu last, siis saab korraga olla vati-, villa- ja linaema?

    VastaKustuta
  2. Ei saa, emaks saadakse ikka vaid korra. Järgmiste laste puhul sa juba oled ema.

    VastaKustuta