kolmapäev, juuni 22, 2016

Valmistudes Jaanideks

Huvitav, kas Jaanipäeva aegu mõni inimene mandrile ka jäi, või tulid kõik saartelt sõnajalaõit otsima? Vaadates täna milline mäsu käis kohalikus külapoes, võiks arvata tõesti, et ega sinna suure maa peale eriti palju ei jäänud. Tõesti tunne oli, nagu oleks olnud hullud päevad või kampaania, et iga üks, kes ostab ämbritäie šašlõkki, saab tasuta kasti õlut.  Ja ma ennustan, et see jätkub ka homme. Praegugi kuulen kuidas autod katkematu rivina praamilt maha sõidavad.  Kujutan ette, et pühapäeval ei ole ulatub praamisaba  väinatammini.

Ma ise ka ikka valmistun vaikselt jaanideks. Näiteks täna üritasin kringlit küpsetada. Mul oli kaks väikest segajat ka. Segasid taigent ja segasid mind. Võõras köögis kokkamine on muidugi kunst omaette. Poole ajast sisustasin sellega, et otsisin mööda kappe tarvikuid taga. Taignarulli otsisin vist oma 15 minutit, enne kui selle salapeidiku avastasin. Suhkrut otsisin ka kaua, aga see oli laua peal...
Võibolla märkasite, et kirjutasin "üritasin" küpsetada. Üritus vihjab luhtaläinud katsele. No minu kringliga oli kõik korras enne kui ma üritasin teda palmikusse saada. No ja siis lagunes see totaalselt ära - sisu voolas välja ja igasugune esteetiline välimus lendas tuulde.  Ma loodan, et maitse vähemalt on hea ja külluslik. Kuigi kes seda teab. Ma ju armastan külaliste peal inimkatseid teha ja pakun sellist sööki, mida kunagi varem pole katsetanud. Näeme homme, kas keegi sööb või tuleb kajakatele sööta.

Muidu aga mõnusat jaani ja ärge siis sõnajalaõit otsides ära eksige.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar