esmaspäev, juuni 20, 2016

Minu viimasest postitusest on jälle paar valgusaastat mööda libisenud. Olen muutunud blogardist logardiks. Ei saa öelda, et mul millestki enam kirjutada poleks. Pigem on karjuv puudus vabast ajast. Pealegi kahtlen kas sellise kidura kirjutamise peale siin kedagi üldse lugemas käib. Noh, Mps ikka korra nädalas kiikab siia, aga mitte seetõttu, et loodaks midagi informatiivset või amüsamtset teada saada, vaid abikaasakohustustest (kui ta ei loeks, siis langeks ta hirmsate süüdistuste ohvriks, kuidas ta üldse ei huvitu minu elust ja tegemistest).
Aga kui keegi ikka veel vahel siia ära eksib, siis antagu teada, äkki ma võtan end kokku ja hakkan taas usinamalt kirjutama.
Näiteks võiks ma kirjutada lustlikke lugusid ehitustandrilt. Järgneva poole aasta kasutatuim sõna oleks sellisel juhul "pahtel". Justnimelt pahteldades veedan ma enamiku õhtupoolikuid. Arvestades kui palju veel pahteldada, siis ilmselt teen seda veel pikalt. Kui aga kogu maja saab ükskord ühtlase pahtlikihiga kaetud, võin oma praeguse ameti maha panna ja meisterpahteldajaks hakata.
Alati võin kirjutada ka pujäänikutest. Nad on mul viimasel ajal eriti nunnud. Ja iga päev visatakse mõni uus killuke. Kahju, et pastakat ja paberit käepärast pole. Pidevalt tuleb puhast kulda peale, vanemad naljad ununevad kiirelt.

No ja alati on ruumi vingumiseks ja halamiseks ka :)

7 kommentaari:

  1. Loen sinu blogi juba kaua, sattusin siia juhuslikult :)

    VastaKustuta
  2. Mina ka, mina ka. ps. uutest postitustest teavitab bloglovin, ei peagi iga päev ise blogis piilumas käima kas midagi on postitatud. Igastahes kirjuta ikka, äge oled :)

    VastaKustuta
  3. Ma ise kasutan ka feedlyt. Loen päris paljusid blogisid ja pole mõeldav, et iga päev need läbi klikiks. Siis oleks poole päeva sisustatud.

    VastaKustuta
  4. Mina kiikan ka peaaegu iga päev siia. Lootes siit leida mida huvitavat lapselapsed on jälle korda saatnud. Jaanilaupäeval siis Andrusele tulek.

    Isa Mati

    VastaKustuta
  5. ma vaatan ka oma lemmikblogide listi, et kas on midagi juba kirjutatud...

    VastaKustuta
  6. Ikka käin ja vaatan, kuidas siis teisiti:)

    VastaKustuta
  7. Mina tunnistan üles, et satun viimasel ajal harva blogimaailma. Aga kui satun, loen ka vanemad postitused takkajärgi ära. Nii et kirjuta ikka.

    VastaKustuta