esmaspäev, november 05, 2012

Mudilas

Hiljuti ületasin ühe väikese lävepaku vanusenumbrite maailmas ja hakkasin 40 poole rühkima. Selle kõrge vanusega kaasnevad ikka igatsugu ihuhädad nagu kanged kondid ja valutavad lihased. Selle leevendamiseks kinkisid mu kallid sõbrad mulle massaaži kinkekaardi, mille ma eile ka ära realiseerisin. Minu elu esimene pärismassaaž. See oli mõnus. Mind muditi pealaest kuni varbaotsani läbi. Isegi kõrvu masseeriti! Lisaks sain veel pidevalt kiita, et ma olen tubli. Ma küll ei tea, milles see tublidus seisnes. Ma lihtsalt lebotasin laual ja ei teinud midagi. Just nii nagu tädi alguses teha käskis. Aga noh, olgem ausad, eks ma olen alati väga andekas olnud mitte midagi tegemises. Massöör oli minu arvates päris hea (kuigi mul väga suurt võrdlusmaterjali pole). Küllaltki tugevalt mudis, mitte ei silitanud lihtsalt. Mis on hea, sest silitamise võin ma kodus ka välja kaubelda. Samas nii hull ka polnud, et oleks valust oigama pidanud või pulka hammaste vahele nõudnud.  Ühel hetkel käis küll selline raksakas, nagu oleks selgroog murdunud :P. Samas tädi ütles, et see oli parim asi, mis juhtuda sai. No ma kujutan ette mõnda veel paremat asja, mis võiks juhtuda. Ma võiks lotoga miljoni võita näiteks. Või jäätist ja šokolaadi süües 10 kilo maha võtta... Aga noh parem vinge raksatus kui mittemidagi.
Igatahes mulle väga meeldis. Nii et kallid sõbrad, kui on jälle vaja mulle midagi kinkida (mõneks järgnevaks juubileumiks näiteks), siis sedasorti kingitused on ikka teretulnud :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar