reede, juuni 08, 2012

Jõuluvana müsteerium lahendatud!

Tegime ükspäev üllatava avastuse. Kõik sai alguse sellest, et mulle tuli postiga väike pakike, kus oli pisut piimapulbrit ja topsike püreed ning lusikake. Kuigi saadetis oli adresseeritud mulle, siis kahtlustan, et paki sisu oli mõeldud Tõrukesele. Paki saatis meie vana sõber Claus isiklikult (ma ei kahtle selles sugugi, sest kui ta leiab aega oma püreede jaoks ise põllult porgandeid korjata, siis küll ta postitab ka kõige näljasematele isiklikult pakikesi). Ja noh, kui ma ei jõua lusikat piisavalt kiiresti liigutada, siis teeb Tõruke küll sellist häält, nagu oleks kogu maailma näljahäda kokku pressitud ja tema sisse paigutatud. Seega võiks arvata küll, et poiss on näljas.
Samas tekkis meil küsimus, et kust Claus teab kes on kõige näljasem. Mõtlesime siis, et ilmselt teenivad päkapikud, kes talvel jõuluvana heaks töötavad, suviti Hippi kontserni luureagentidena pisut lisaraha. Samas peaks päkapikud ju aastaringselt jälgima kas lapsed ikka on head. See muidugi ei välista kõrvalt ka nende toitumust jälgimast. Siis aga järsku koitis valguskiir! Herr Claus Hipp ongi tegelikult Santa Claus! Kuidas ma seda varem ei märganud? Selline meeldiv valgepäine vanamees.
Ja küll ta talveks habeme ka kasvatab...

Ma loodan, et Claus nüüd ei pahanda, et ma ta identiteedi paljastasin.

1 kommentaar: