neljapäev, märts 18, 2010

Kaltsunukk

Tunnen end täna nagu poolik kaltsunukk. Kest on valmis õmmeldud ja nüüd hakkas keegi minusse täidist toppima. Praeguseks on pea vatti täis (või korrektne oleks öelda tatti). Nina kaudu ilmselt topitakse seda täidist sisse. Sst kõik mis jääb ninast üles poole (nina kaasaarvatud) on paks ja tuim. Keegi õmmeleb nõelaga juukseid kah pähe. Ai. Ülejäänud keha on aga lõtv ja tühi. Täiesti jõuetu.

Eile jah leidis mind mingine nohuniru üles ja nüüd kiusab. Tuli teine täiesti ootamatult ilma ette hoiatamata. Kuidas ta siis ei tea, et mul on esmaspäeviti vastuvõtuaeg. Ülejäänud päevadel ootan, et viisakalt visiit varem kokku lepitaks.

Nii ei saa ju midagi teha. Täielik ikaldus.

Ei valetan. Saab küll teha. Aevastada. Ma olen täna umbes miljon-triljon korda aevastanud ja kui minu tervislik seisund ei võta ootamatut pööret paremuse poole, siis õhtuks saavutan aevastamises maailmarekordi ja saan rekordite raamatusse. Samas hea seegi. Siis võin oma pika elutee lõpus ikkagi öelda, et olen siin ilmas miskit ära teinud!
Atsih!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar