kolmapäev, märts 31, 2010

2 aastat

Igatsugu tähtajad muudkui jätkuvad. Täna sai siis kaks aastat sellel ametikohal täis. Mis ma siis selle ajaga olen saavutanud:
  • Ohtralt sõimata olen saanud - valdavalt telefonitsi, veidike ka silmast silma
  • Lisandunud on peotäis halle juukseid
  • Tutvunud paljude "toredate" inimestega. Nimesid nimetamata, aga pole raske arvata, kes need on. Igastahes on nad kõik mind rahvavaenlaseks kuulutanud
  • Tutvunud mõnede toredate inimestega - ilma jutumärkideta
  • Saanud kohvritäie kogemuste võrra rikkamaks - nii heade kui halbade. Kui nii öelda saab. Lõppkokkuvõttes on kõik kogemused kasuks.
  • Olen saanud jupp maad targemaks
  • Olen saarekest tundma õppinud - kaardi järgi tunnen juba üle keskmise hästi, päriselus tahab veel pisut avastamist (seda viimast teen ma aga suurima heameelega)
  • Olen kasvatanud endale kõvasti paksu nahka juurde (nii et ärge arvake, et ma olen lasteaiatoidust paksuks läinud, see on kõigest paks nahakiht).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar