esmaspäev, detsember 28, 2009

Jõuludest tagantjärele

Mmm, mulle on jõulud alati meeldinud.
Sel aastal sai kohe palju jõule tähistatud:
Jõulud nr 1 - Mpsi perega - soojad ja vaiksed. Küünlavalguse ja vihjetega kingitustega. Mina olen vihjete äraarvamises äärmiselt nõrk, aga ikkagi halastati ja anti kink kätte.
Jõulud nr 2 - minu perega - lärmakad ja lõbusad. Jõuluvana käis ja ohtralt lauamänge sai mängitud. Vanad head ajad tulid meelde. Mmmõnus.
Jõulud nr 3 - Järeljõulud Mpsi juures - Glögi ja jõululauludega. Vähemalt alguses olid jõululaulud. Meremehe tütar ja Kasatšokk pole just eriti jõululikud, kuid ega see ei takistanud kedagi. Tore oli ikka.
Jõulud nr 4 - minu ja Mpsi jõulud - kõige rahulikumad ja vaiksemad ja hubasemad ja armsamad. Küünlavalgust ja kuuselõhna täis.

Kõiki jõule ühendasid ohtrad maovenitusharjutused. Nälgivad Aafrika lapsed oleks sellest toidust, mis ma nende kolme päevaga ära sõin saanud kolm kuud õnnelikult elada. Õnneks tõi jõuluvana mulle hüppenööri, nii et rannahooajaks on kõik tibens-tobens.

1 kommentaar: