esmaspäev, juuli 13, 2009

Maasikamuskel

Mps läks metsa maasikale... Kes küll laulaks äää-äää, magama nüüd jää-äää Ja nii ongi, Mps läks maasikale, tahab ilmselt mulle järele jõuda. Pildil on näha meie nädalavahetuse maasikasaak ja kuidagi ei saa mainimata jätta, et suurem osa on minu korjatud ja väiksem osa Mpsi. Aga noh, ma olen ka suurem ja tugevam... Kuigi mps praegu rügab metsas et sama suureks ja tugevaks saada...
Enamus läks moosiks, aga natuke sõime eile pannkookidega ära ka.

2 kommentaari:

  1. Me ka läksime eile väikese õe ja vanema vennaga linnast välja ühte tallu maasikaid ostma. Kohapeal olles tuli aga välja, et maasikaid ei saagi osta, sest neid lihtsalt pole korjatud. Kui väga väga tahame, peame ise korjama. Ja nii läkski.
    Mõned tunnid põllu peal ja ämber saigi täis. Kuigi peab tõdema, et sinu ämbris olevad maasikad on märksa suuremad. Tahaks ka selliseid!

    PS! Täna ärgates oli kael nii kange, et pead pöörata kummaskis suunas ei saa. Ma vist sõin maasikaid silmadega liiga palju.

    VastaKustuta
  2. Muhu metsades on selliseid maasikaid nõrkemiseni...

    VastaKustuta