teisipäev, juuli 14, 2009

Kõik moosiks

Täna käisin jälle maasikaid. Korjasin vähemalt poolteist kilo metsmaasikaid. oleks ehk rohkemgi korjanud aga kõik õõnesanumad said täis. Isegi minu kõht, mis on teatavasti küllaltki suur õõnesanum. Nüüd olen küll ületanud igatpidi oma varasemad metsmaasikasaagid.... Ja kui koju tagasi lähen, siis puhastan ära ja moosiks!

Hmm, kui ma veel kaua maasikatest kirjutan, siis kaotan oma viimasegi lugeja ära. No aga tõesti, kaua sa jaksad ühte ja sama lugeda... Muud pole kui maasikad ja maasikad. Tuleks siis sekka mustikaidki, aga ei... Minupoolsed vabandused tüütamis pärast, aga see on praegu põhiline, millega oma tühiseid päevi sisustan.

2 kommentaari:

  1. minu poolest võid küll iga päev maasikatest kirjutada.. ja spordiplatsi taga metsas peaksid mustikad ka juba suht valmis olema, vähemalt niimoodi räägitakse..

    VastaKustuta
  2. Mps käis jah ükspäev metsas ja tõi pisikese ämbrikese mustikaid. Mina mustikakorjamist veel nii vääriliselt hinnata ei oska, et ise ämbriga metsa tormaks

    VastaKustuta