kolmapäev, november 05, 2008

Udu

Udu ujub üle maa
liugu lasta veel ei saa.

Eile sõitsin ma pimesi linnast koju. Esiteks oli lihtsal pime (sest oli öö). Teiseks oli aga nii paks udu, et mitte kui midagi kohe näha polnud. Autotulede valgel nägin ma mõne haleda meetri kaugusele ja edasi oli paks valge müür. ei julenud rohkem gaasi anda, kartsin, et põrutan vastu müüri.

Kuidas ma siis koju jõudsin?

No eks ma mälu järgi suuresti sõitsin. Ja lootsin, et mõni loll loom teele ei eksi.
Kusjuures täna hommikul oli jälle udu, aga kuna väljas oli väheke valgem, siis jõudsin ka ilusasti tööle. Kuigi see väinatamm on mul tõesti nii peas, et võiks ka silmad kinni sõita. Isegi tuttavate vastusõitjate tervitamiseks poleks vaja silma lahti teha. Ma ju tean kus nad mulle vastu tulevad.
Oo õnnis rutiin

1 kommentaar:

  1. kui mul veel mošše oli,siis talvel selle aknad enne üles eim suland, kui ma kohale jõudsin.

    VastaKustuta