reede, jaanuar 11, 2008

Telestaar!

Täna kella 12-st 13-ni jagan autogramme. Võite varakult järjekorda võtta.

Jaah, tõsi see on, eile toimus siis minu teledebüüt! Sain küll vaid paar hetke eetriaega, kuid oodake, see on alles algus. Järgmisena astun üles saates Eesti otsib superstaari ja seejärel alustan juba oma vestlussaatega. Lavanimeks võtan Prügi-Pille.
Lisaks käivad läbirääkimised peaosatäitja kohale uues hittseriaalis, kus kamp noori teaduseksperimendi kaudu ekslikult kaugesse tulevikku satuvad ja leiavad eest prügiga kaetud planeedi, mis näikse olevat juba pikka aega olnud inimtühi. Nende ülesandeks saab uurida välja mis on põhjustanud inimkonna hukkumise. Uurimine võtab ootamatu pöörde kui välja ilmuvad "prügikollid". Põnev ning ootamatuid pöördeid täis teleseriaali võtted algavad juba sellel kevadel

P.S Õnneks ma ise ei näinud kuidas ma üles astusin. Ma nimelt teadsin, et ega sealt midagi head ei tule. Proovi sa rääkida asjalikku juttu, kui 30 cm kaugusel sinu ninast on hiiglaslik kaamera, mis näikse eritavat mingit salalikku kiirgust, mis pärsib mõttetegevust, paneb hääle värisema ja jätab pähe valitsema tõelise tühjuse.

3 kommentaari:

  1. apsaluutselt perfektne esinemine! aplaus! ja ma soovin veel autogramme.. veeeeel autogramme!! ;o)

    VastaKustuta
  2. Ise ei näinud, aga minu ema nägi. Ütles, et sa olid lubanud inimestel kilekotte põletada...

    VastaKustuta
  3. vähesel määral kõrge temperatuuri juures on polüpropüleen- ja polüetüleenkilet lubatud põletada.

    Ma ise vaatasin netist pärast.

    VastaKustuta