neljapäev, jaanuar 03, 2008

Tasuta prügi infoliin

Kui te ei tea kuidas käituda oma prügiga või millisesse prügikasti üks või teine jääde käib. "Uus" sortimismäärus valmistab teile peavalu? Ärge muretsege! Helistage parem mulle. Mina lahendan kõik teie prügiprobleemid.

Terve tänase päeva on mulle helistanud murelikud linnakodanikud, kes seisavad prügikasti kõrval ja ei suuda otsustada kas banaanikoor on pakend või mitte. Aga kohukese paber? Aga jogurtitops?

Ma vastan kõigile küsimustele. Ja kui sellest aru ei saa, tulen koju ja näitan ette.

Pille-Pürgiabi liin on avatud 24 tundi. Küsida võib kõike.

(kui liin peaks juhtumisi olema kinni, siis minge ja mängige seni prügimängu)

P.S Aga tegelikult ma muidugi ei kurda. Hoopis kiidan neid kes vaevuvad endale asja selgeks tegema ja selle pisikese elukorralduse muutuse täide viima.

1 kommentaar:

  1. Kiidan ka. Nii neid, kes vaevuvad sorteerima ja kui oma nupp nii palju ei lõika, siis helistavad "prügiliinile", kui ka sind neile inimestele nõu andmise eest. See on juba nagu roheliste rattaretke selgitustöö, aga selle vahega, et ise ei pea kättpidi joogipakendi prügikasti banaanikoore järele sukelduma.

    VastaKustuta