laupäev, jaanuar 05, 2008

Eelhoiatus

Hakkasin jälle joonistama, nii et pikemas perspektiivis on oodata ohtralt nuttu ja hala teemadel:
a) keegi on mu kustutuskummi/teritaja/pliiatsid/paberi ära varstanud
b) aaah, pilt ei tule välja, ma ei oska üldse joonistada
c) võeh, ma ei taha pliiatseid enam nähagi
d) oh häda, inspiratsioon kaotsi on läind, kõik kriitikud hüüavad ei ei ei eiiiii
e) ai ai ai mu käsi valutab jonistamisest
f) oi oi oi
h) jne

Ühesõnaga soojendasin üles ühe vana projekti, millest ehk saab uus ja parem (vihje pildil).
sihtgrupp - lapsed
žanr - muinaslugu
ennustatav valmimistähtaeg - kui ma usinalt joonistan, siis peaks valmis saama parasjagu selleks ajaks kui minu kolmikute lapsed lugema õpivad :D

P.S Esimesest pildist on valmis kolmandik. Paljulubav kolmandik! (see on puhas reklaam ja enesekiitus muide)
P.P.S Minu umbes miljonist värvipliiatsist on alles keskmiselt 6, mis tähendab, et tuleb taas minna varusid täiendama. Kohe võiks osta juurde ka tosin kustukummi ja mõned kümned teritajad. Aga kuna ma ostsin endale taustamuusika, siis mul raha pole, nii et kes tahab mulle kustutuskumme annetada? Veel parem rohelisi ja pruune värvipliiatseid. Ja siniseid. Oranži on külluses, seda esialgu vaja pole (aga ära ka ei ütle).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar