esmaspäev, august 13, 2007

Kunstipiraadid

Hoirassassaa ja pudel rummi. Või noh, seal oli päris mitu pudelit! Paremast kõrvast olen nüüd pisut kurt. No mis saan mina sinna teha, et Polly minu õlal pidevalt valjuhäälselt küpsist nõudis ja ebatsensuursete sõnadega admirali kohta arvamust avaldas.
Ehk siis 12. Maalilaager on selleks korraks läbi. Piraate oli rohkem kui pipisid ja süüa sai rohkem kui kunsti teha. Siiski-siiski - siidimaal ja klaasisöövitus oli ikkagi kavas. Natuke igatsen taga laagreid kus kunst oli eesmärk omaette. Järgmisel korral kui taas on meie kord korraldada, siis katsun läbi suruda kohustusliku maalimise. No et kõik saaks vähemalt ninagi värviseks. Mina ise olen alati üritanud jälgida maalilaagrit nii nagu see algselt loodi...
Aga siiski, tore oli. Ma ei kurda.

P.S piraatide vallutusretke pilt on minu tädi tehtud. Kui tahate seda kasutada, küsige temalt luba.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar