reede, aprill 27, 2007

Silt posti otsa!

Uskumatu lugu. Lõpuks ometi õnnestus mul kõikidele oma postitustele sildid panna. See võttis aega täpselt mijon aastat. Aga kes see hull käsib mul siis nii palju kirjutada? Grafomaan selline.
Muide minu sildipilve vaadates selgub väga hästi minu blogi üldine olemus.
Kõige enam poste saanud sildid:
juhuslikke juhtumisi (133) - need on postitused, mida ma ei suutnud kategoriseerida - näitab minu otsustusvõimetust ja üldist hägusat kirjutamisstiili.
hülgemöla (103) - minu valdav jutt ongi üks suur hülgemöla. Kirjanduslikud liialdused, mis erilist kirjanduslikku väärtust ei oma ja lihtsalt loll jutt.
meie väike kambake (96) - Keegi peab ju tõe eest ka seisma. Kes see teine suudaks korrekselt ja tõetruult edastada meie kambakese tegevust? Veider on ainult see, et pahatihti on selle sildi kõrval ka silt hülgemöla...

ja kõige vähem kasutatud siltide top 3:
poliitiline pille (2) - jaa, poliitikast kirjutan ma tihedalt. Ma nimelt olen asjadega äärmiselt kursis ja mind kohutavalt huvitab poliitikamaastikul toimuv. Seda silti kandvad postitused on mul kõige sisukamad ja põhjalikumad.
heleroheline unistus (3) - Tegelikult on minu ehedas keskkonnatehnoloogi vaimus kirjutatud postitusi, mis peaks kandma seda silti, tunduvalt rohkem, aga see silt tekkis alles siis kui ma olin juba suurema osa postitustest ära sildistanud ja ma tõesti ei viitsinud kõike uuesti üle lugeda.
õpetusi eluks (5) - See silt näitab selgelt, et tegelikult pole mul teile midagi õpetlikku öelda.


Muide, see on minu 666. postitus - mua-ha-ha-haa.

1 kommentaar:

  1. Olen ka mõelnud sellele, et peaks vanad postid kah ära sildistama. Aga siiani on see vaid mõte.

    VastaKustuta