neljapäev, aprill 19, 2007

Gulu-gulu

Täna öösel oli mul päris lõbus. Sain tantsida ja puha (tangot tantsit, see et ma tegelikult ei oska ei ole unes miski takistus). Ja siis olid kõigile meile tidrikutele kaardid tehtud ja igale neiule oli antud mingi linnu nimi. (A´la Liina kaardile oli kirjutatud sinilind), mind väga huvitas, mis minu kaardile kirjutatud oli (kuigi ma olin unes täiesti kindel, et see on punapääsuke. Mida muud ta olla võiski). Teate kui huvitav on unes lugeda? Ma täiesti teadvustan endale teksti, aga kui ma uuesti lugema hakkan on juba hoopis teine tekst. Ja kuna ma sain aru, et tegu on unega, siis ma istusin ja lugesin uuesti ja uuesti ning muudkui itsitasin. Minu arvates oli ilgemalt naljakas ühte ja sama teksti lugedes saada erinevaid tulemusi. Ja pärast jalutas mulle üks inimese suurune metsis vastu ja ütles: "gulu-gulu". linnu originaalfoto siit ja pääsuke Lumeussikese piltidest

1 kommentaar:

  1. :D
    Ma siin juba paanikasse sattusin, et plagiaat:D
    Kusjuures, Plagiaat on väga ilus nimi, ühel hobusel on selline nimi, väga armas opa on:)

    VastaKustuta