reede, veebruar 10, 2006

Mustad linnud istumas on jälle minu puul...

Ilmselt on minu naabervaresed (Corbie ja Morrigan ) mingil põhjusel kodust ära läinud ja nende noored ning rumalad lapsukesed (Maia, Zia ning Jaak) on otsustanud kadrioru lossis toimunust eeskuju võtta ning on korraldanud suuremat sorti läbu. Juba kolmandat päeva istub minu varesepuul minimaalselt 13 varest.
Eino minu poolest istugu seal või miljon varest, mina oma naabrite eraellu ei viitsi süveneda (kuigi see siin hakkab juba Hitchcocki mõõtu võtma) aga kui aus olla, siis eelistaks ma, et vareste asemel istuks minu puul hunnik kuldnokkasid, posu varblasi ning musträstaid ja lisaks veel paar uhket harakat.
Saate aru, vareseid pole mul vaja joonistada. neid muid linde aga küll (siinkohal, kallid linnuteadlased-ornitoloogid, see on see koht, kus te võiksite mulle oma linnuteatmikke/välimäärajaid laenata)

Nagu te ilmselt aru saite, siis postiljon halastas minu peale ja nüüd olen ma taas tööinimene, kuigi joonistamist on raske tööks nimetada...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar