teisipäev, veebruar 07, 2006

Ideaalne koduperenaine

Täna olen ma koristanud tuba, küpsetanud, vaaritanud, pesnud pesu, nõelunud sokke, pesnud nõusid ja veel veidi koristanud, nagu koduperenaine muiste. Kui samas vaimus jätkan võib juhtuda, et minust saab isegi asja. Nüüd tuleb vaid lastel pea ära kammida, nad puhtalt riidesse panna kuhugi vaikselt mängima saata, oma meiki viimistleda, siduda juustesse pael ning oodata, mil mu kallis abikaasa töölt koju jõuab, et siis olla talle hea naine. Ma tean küll, mis tegema peab, et hea naine olla. Ma lugesin siit.

Natuke peab veel harjutama seda kussutavat ja meeldivat hääletooni...

P.S A mis puutub koristamisse, nõelumisse, pesemisse ja kokkamisse, siis see kõik on tõsi. Olen täna olnud äärmiselt tubli.

3 kommentaari:

  1. irw, seal olid mõned huvitavad mõtteterad. Nt. "Let him talk first - remember, his topics of conversation are more important than yours" Küll vanasti oli lihtne elu, kõik juba eelnevalt paika pandud...

    VastaKustuta
  2. muidugi, siis oli ju naiste diskrimineerimine meestel käsil...

    VastaKustuta
  3. sugugi mitte, anonymos... vanasti polnud miskit "naiste diskrimineerimist", siis olid lihtsalt "väljakujunenud soorollid". Naiste diskrimineerimisega tegeleme aktiivselt tänapäeval :b

    VastaKustuta