kolmapäev, august 31, 2005

Õige tee läheb siit, sosistas rebak

Hehh, eile siis tähistasime vaikselt kooli algust. Mina ja Hedi ja Piret. Nii öelda pidu algas sellega, et Hedi valis toas välja kõige kergemini puruneva asja ja saatis šampusepudeli korgi otse meie kristalllühtri poole teele. Klirin oli iseenesest vägev, aga tuleb tõdeda, et meie kristalllühter, pidas sellele imehästi vastu ja ehib meie tuba endiselt edasi. Saladuskatte all võin öelda, et selle fenomeni põhjuseks võib pidada seda, et see kristall polegi päris kristall vaid pigem selline plastmassi moodi kristall.
Täna aga üritan taas üliõpilaseks saada ja end ainetele registreerida. Kas keegi oskab mõnda head vabaainet soovitada? Praeguseks olen suutnud end juba 3 ainele registreerida...
Tunnen end tõelise rebasena - ma ei saa millestki mitte midagi aru. Ainus erinevus 4 aasta taguse rebasega on see, et ma ei lase end sellest teadmatusest häirida.

...kolm tundi hiljem
Istun ikka veel arvutiklassis. Internett...Ahh... Veetsin siin aega piltide vaatamisega. Mpsil on seal fotopicis ikka mingi miljon galeriid. Üks uhkem kui teine. Kolm tundi kulub ilusasti ära. Eriti meeldisid mulle 2 pilti. Üks see ämmelgaga, kus ämmelgat pole kodus ja teine autorist endast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar