pühapäev, aprill 25, 2021

Moderna mutt

 Üleeile juhtus selline ootamatu lugu, et mulle helistati ja kutsuti süsti saama. Ma pean tunnistama, et olin ülimalt üllatunud. Ma olin täiesti kindel, et olen nimekirjas viimane, aga võibolla see tunnetuslik vanus, millest mõned postitused tagasi kirjutasin, ikkagi loeb. Igatahes kutsuti ja mina muidugi läksin. Eile hommikul kihutasin lähimasse linna ja lausa imestasin kui sujuvalt seal kõik korraldatud oli. 

Süsti kellaaeg oli antud viieminutilise täpsusega. Ma jõudsin veidi varem kohale ja näppisin 10 minutit aja surnukslöömiseks telefoni (väga palju varem ei tahtnud kohale minna. Seal registratuuris on ennegi sapiselt nähvatud, ei taha ma praegusel raskel koroonaajal, kus neil niigi palju tegemist, rohkem tänitamiseks põhjust anda). Viis minutit enne oma aega hüppasin autost välja ja suundusin registratuuri, kust mind vasakule ära suunati. Olin nii täpne, et hetk enne kabineti ukseni jõudmist avati see ning hõigati minu nimi. Ilma hoogu maha võtmata liikusin sujuvalt kabinetti. Sain oma siraka õlavarde, omanimelise infolehe, kus oli ka järgmise süsti aeg kirjas ja aidaa! Veel 15 minutit ootamist, et ega mingeid allergilisi reaktsioone ei teki ning kojusõit võis alata.

Ootasin põnevusega kõrvalnähte. Olin kuulnud värvikaid lugusid, kuidas just nooremapoolsetel võivad olla tugevad kõrvalmõjud. A juu siis loeb ka siin see tunnetuslik vanus. Minul on õlavars kergelt hell. Muud häda nagu polegi. Ärge nüüd valesti aru saage. Ma ei kurda üldsegi. Kuigi hommikul mõtlesin küll, et oleks mõnus voodis vedeleda.

Õnneks vedelema ei jäänud. Selle asemel lõhkusime Mpsiga tema kabineti lakke suure augu. Ikka selleks, et kass saaks pööningult alla vaadata. Tegelikult on Tõruke juba nii suur, et tahaks oma tuba saada. Meil on imetilluke maja ja ega siin võib oma toast ainult unistada. Mul pole oma lauda ega riiulikestki. Samas väikese nurgakese saame talle siiski eraldada. Selleks aga tuli lakke auk teha. Nüüd on vaja veel üht väikest trepikest, aknakest ja  nipet näpet muid ehitustöid ja võibki Tõruke katuse alla kolida. Ta ise ootab seda väga ja küsib iga poole tunni tagant, kas ehitajatele on juba helistatud.


3 kommentaari:

  1. asjalik tööde tellija ja ehitusjärelevalve on väga vajalik tööde kiirel edenemisel ja edukal valmimisel, eks :D kas te siis olete juba ehitajatele helistanud? :D

    VastaKustuta
  2. Pfizer tegi käsivarre terveks järgmiseks päevaks kangeks. Lõuatõmbeid nii tülikas teha, et jätsin ära, kätekõverdusi suurt ei seganud - ju sõltub millisesse lihasesse pritsitakse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ma ei saanud ka peale süsti lõuatõmbeid teha. Mitte, et ma enne oleks neid teha suutnud...

      Kustuta