teisipäev, detsember 10, 2019

Killukesi

Tõruke tõi koju oma esimese tunnistuse. Tore oli vaadata, et  enamuses oli hindeks ilusasti "väga tubli". See meenutas mulle valusalt mu enda esimest tunnistust, kus sammuti olid valdavalt hindeks "väga tubli", ainult üks tõrvatilk oli mesises potis. Nimelt oli mul müramise hindeks pandud "rahuldav". Läbi elu on mind painanud küsimus, et mis siis valesti oli. Kas ma mürasin liiga palju, liiga vähe või oli müramise kvaliteet vilets? Mis arvate?

Täps hakkas haldjaks. Nikerdas endale haldja võlukepi, mis kasutamisel puistab üle ilma tõelist haldjatolmu. Tänu sellele sädeleb meie elamine nagu jõuluehe juudi jõulupuul. Eriti sätendav on aga meie kass. Ei teagi kelleks Täpike Jussikest võluda tahtis. Võibolla printsiks. Või siis konnaks. Kass jäi kassiks aga on nüüd küll üle küla kõige säravam tegelane.

Tirts sai aga vahepeal kahekuuseks. Sel puhul kinkis ta mulle ühe öö, kus ta magas sisuliselt hommikuni. Ma ei mäleta, millal ma viimati nii kaua magada sain. Tavaliselt nõutakse süüa 4-5-6 või "parimatel" öödel mustmiljon korda.

Eile käisid meil ideaalsed külalised. Üks hoidis Tirtsu ja kussutas teda ja masseeris ja suigutas unele. Teine aga tegi meile süüa. Mul ei jäänud muud teha kui ainult istuda, kohvi juua ja juttu ajada. Kohviga seoses. Ma ostsin endale varajase jõulukingi  - kohvimasina. Ajaloo annaalidest (blogist) saab teada, et kohvi hakkasin ma jooma alles 2016.a. juunis. Ja 3,5 aastat hiljem ostsin juba kohvimasina! Kuhu ma jõudnud olen?!?

Veel üks killuke tänasest päevast. Täpike käis duši all ja selle käigus kulus mingil veidral kombel ära vähemalt kaks pudelitäit dušigeeli. Võibolla ka rohkem. Igatahes kui oli Tõrukese kord pessu minna, siis oli ta väga nördinud ja teatas, et tema ei saagi nüüd pead pesta, kuna üks PROUA on kõik ära kulutanud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar