kolmapäev, jaanuar 10, 2018

Uue aasta lubadused

Mis oleks uus aasta ilma lubadusteta. Minu lubadused on järgmised:

1) Kirjutan rohkem blogi kui möödunud aastal - See ei ole eriti raske. Piisab kui ma kasvõi nädalas korra siia midagi kirjutaks, siis olekski tehtud. Mis teha kui ma möödunud aastal nii niru kirjutaja olin. Hea on võtta väikesi eesmärke.

2) Võtan alla mingi...phh...30 kilo näiteks. - See ei ole ka eriti raske. Ma olen ju pool oma elust aktiivselt kaalulangetamisega tegelenud. Asi peaks päris käpas olema. Ja see, et ma endiselt paks olen tuleneb sellest, et sooja sees hoida. Sisseehitatud isolatasioon! Samas tänavust talve vaadates võiks ju soojustuskihti pisut õhendada.

3) Ehitada valmis üks maja. Ei, mitte uus. Ikka seesama vana. Järgmisel aastal ei taha ma pahtlilabida poole isegi mitte vaadata. Kui pahteldamised valmis, siis kaevan selle maa sisse ja nihutan suure kaljurahnu peale.


Võiks ju veel midagi lubada. midagi sellist, mis tõstaks aasta lõpus täidetud lubaduste protsenti. No näiteks lubada, et ostan endale uued taksad (igal juhul teen seda) või siis et üritan olla parem inimene (isegi kui üritus olla mõningastel andmetel luhtunud katse), aga jah, see poleks muud kui statistika väänamine omakasu eesmärkidel.

Seega sel aastal jääb ainut kolm grandioosset lubadust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar