teisipäev, märts 28, 2017

Puhanud?

Muide, mul oli eelmine nädal puhkus. Vähemalt paberite järgi. Tegelikult vahetasin lihtsalt oma kontoritöölise ameti ehitajaameti vastu. Tõsi, palk oli sellel tavalisest ehitajapalgast oluliselt kesisem, aga eks kulged ka ehitamine aeglasemas tempos. Kuigi minu suurejoonelised plaanid jäid kaugeltki täitmata, sai siiski üht-teist ära tehtud. Pööning hakkab juba õiget kuju võtma.

Puhkuse juures on üks halb asi ka.  Nimelt tööletulemine. Kuna mul asendajat pole, siis tähendab see seda, et puhkuse ajal tööd lihtsalt kuhjuvad ja ootavad, et ma tagasi tuleks. Ja kui siis naasen tööle täis tegutsemisjanu, variseb see tohutu tegemata tööde virn mulle kaela ja lömastab mu entusiasmi hetkega. Nii ongi.

Ja need valged salgud mu peas pole mitte pahteldamisest tingitud, nagu ekslikult arvatekse vaid tõesti enneaegse vananemise tulemus. Selles süüdistan ma muidugi sõnakuulmatuid põrsakesi, tööstressi ja rahvusvahelist imperialismi.

Aga teie olge ikka vaprad. Üks musi ka teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar