kolmapäev, märts 01, 2017

Pidu minu maitsele

Nädalavahetusel toimus naabersaarel üks minu maitse järgi pidu. Minu maitse järgi pole muidugi väga keerukas  pidu teha. Tuleb lihtsalt ajada kokku punt toredaid inimesi ja siis poole ööni, aga veel parem kui hommikuni laulda. Kahjuks ei tule mõne pillimehe olemasolu seltskonnas. Meil oli neid sel korral lausa kaks. Mps on teadupärast juba vana kala kitarripiinamises, aga sel korral näitas ka Saarlanna, milliseid oskusi ta lühikese aja jooksul omandanud on.
Mina aga sorisin oma ajukäärude vahel ja otsisin sealt ammuunustatud laulude sõnu. Mõne ikka leidsin ka, kuigi mõnes kohas kippus pisut valesti minema. Näiteks Iffi poolt tuntuks lauldud "Julges laulus"  tulid keelele sõnad: "kasvõi neegrit paitan..." selle asemel, et tiigri hellitamisest laulda.
Igatahes oli väga tore ja loodan, et läheb millalgil kordamisele. Saarlannale sai igatahes karm käsk antud mitu laulu selgeks õppida. ma küll ei mäleta, mis laulud need olid, aga see polegi tähtis.
Võtsin ise ka korra kitarri kätte, aga noh, ma olen isegi selle ainuma loo ära unustanud, mida varasemalt läbi häda plõnnida suutsin. Juu peab iga kingsepp oma liistude juurde jääma. Minu liistud on ilmselt valesti ja valjusti möödalaulmine. Eks peab ka selliseid olema.


Eile olid vastlad. Sai suppi söödud ja liugu lastud ja kuklit mugitud ja isegi hobuvankril tehti sõitu. Liulaskmise kohta ütleks, et sel aastal ei tasu küll lina külvama hakata ja tasuks varakult mõne muu kultuuri peale mõtlema hakata...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar