neljapäev, aprill 03, 2014

Pannkoogitegu


Lubatud illustreeritud postitus. Kuna külmkapp oli tühi ja pood oli kaugel, siis tuli tänaseks õhtuks kombineerida olemasolevatest ainetest mingi kompott. Sel korral otsustasin pannkookide kasuks. Tõruke nägi selles võimalust kulinaarseteks katsetusteks. Kõigepealt lükkas ta tabureti pliidi äärde ja nõudis õli pudelit enda kätta - etma hakkavat nüüd pannkooke küpsetama. Ma pole küll kontrollinud, aga olen üsna kindel, et ka pliidi pakendil oli kirjas, et alla kolmesed sellega mitte mängida ei tohi, nii et keelasin selle tal ära. Loomulikult järgnes sellele suur jonnidemonstratsioon ning võitlus pannilabida pärast. Mina andsin järele pannilabida osas, mille ta sai, kuid pliidi juures turnimise osas jäin endale kindlaks. Pisut solvunult, kuid pannilabida õnneliku omanikuna sain Tõrukese eemale. Kahjuks tüütas pannilabidaga soola segamine teda kiiresti, ning ta soovis taas aktiivselt osaleda õhtusöögi valmistamises. No lubasin tal siis taigent teha. See talle meeldis. Lisas muudkui jahu ja õunamahla ja suhkrut ja peale igat pannitäit timmis maitset peenemaks. Seda on küll raske tunnistada, aga mul on tunne, et tema timmitud pannkoogid maitsesid lõpuks paremini kui minu timmimata...
Köök näeb muidugi välja selline nagu oleks seal midagi plahvatanud... Lähengi nüüd seda koristama. Oh õnne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar