laupäev, jaanuar 18, 2014

Tuled kustu!

Meil juhtus täna müstiline lugu. Panin mina parasjagu Täpsi magama kui Mps tuleb ja küsib, et kas kabinetis läks pirn läbi, et ma selle välja olen keeranud. Mina vastu, et mis hullu juttu ta ajab, mina pole mingeid pirne kruttinud. Mps väitis, et tema pole seda ka mitte teinud, aga pirn on lambist kadunud. Läksin kontrollima ja no tõesti - laes pirni pole. Klaasikilde ka kusagil näha polnud. No et kui pirn oleks heast peast end soklist välja keeranud ja siis maha kukkunud, siis mingid jäljed ju ikka oleks.
Müsteeriline lugu.
Loogiliselt võttes on ainult kolm varianti, mis juhtuda sai:
* Tõruke ehitas torni, ronis seda mööda üles ja keeras pirni välja. Arvestades kui osav ta on, siis mind see isegi ei üllataks.
* Rotid viisid ära (ma olen kuulnud, et nad suutvat isegi kapsaraudasid vedada, mis see väike lambipirni ärandamine nende käes ära poleks)
* Pirn plahvatas katki miljoniks triljoniks liivateraks ja akna vahelt sissepuhuv tuuleke viis tolmu endaga kaasa.

Vot sellised lood juhtuvad siin pool sood.

2 kommentaari:

  1. aga kui Tõruke pirni välja keeras, kuhu ta selle pani?
    mul oli ka täna hommikul müsteeriline hetk: pool korterit oli elektrita.. ei suuda välja mõelda, mis ma seal eile õhtul küll tegin sellist, mis oleks pidanud korgi välja lööma.. ja öösel ma omaarust magasin, tekk ninani..

    VastaKustuta
  2. Tõruke on osav asjade peitja. Ükspäev peitis juustu ära. Ma hirmuga mõtlesin, et kust kohast see paari kuu pärast välja roomab.

    Aga pirniga oli juhtunud selline lugu, et see oli kuidagi pooleks läinud (st metallosa jäi soklisse, klaasosa kukkus alla), terveks jäänud ja ukse tahe veerenud.

    VastaKustuta