neljapäev, jaanuar 16, 2014

9 aastat lokkavat düsgrafomaaniat

Nonii ja ongi kätte jõudnud minu blogi 9. sünnipäev.
Aeg, kuhu nii kiirelt lendad?
Kui numbrid vastupidist ei väidaks, siis küll ei usuks, et olen nii pika aja vältel siia hülgemöla kirjutanud. Ja kui mu blogi on juba 9 aastat vana, kui vana siis mina veel olen? Hirmus mõelda lausa.
Aga noh, eks see kohake hakkab vaikselt ära ka väsima. Vanadusnõtrus või nii. Vaadates kuidas iga aastaga postitusi aina vähemaks jääb võib järeldada, et peatselt saabub siia vaikus. Või noh kui eeldada, et postituste vähenemine järkub lineaarses tempos, siis saabub vaikus umbes viie aasta pärast. Nagu illustreerib allolev graafik.
Igatahes palju õnne me kauaaegne sõber Blogike!



2 kommentaari:

  1. Hip-hip-hurraa! Tõenäoliselt vajab maailm parandamist ka 10, 20, 30 ja 60 aasta pärast, nii et elagu Maailmaparandaja maailma parim koht!
    Mis puutub graafikutesse, siis väga tihti järgneb pisukesele mõõnale hoopiski plahvatuslik tõus (st mingi hetk lisanduvad Täps ja Tõruke oma postitustega), nii et pole siin muretseda midagi. Pealegi, loeb ju kvaliteet mitte kvantiteet!

    VastaKustuta
  2. õnne blogile, nobedaid näppe maailmaparandajale! nõustun päikesepüüdjaga.. tema juba teab graafikutest nii mõndagi :)

    VastaKustuta